//Shooting star
Hi December :D
Monday, December 1, 2014 | 8:10 AM | 0 comments
hello^^

Assalamualaikum bloggers, eventho takde readers nk baca post ni tapi kesah apa aku. Saja nk asah skill aku balik. Pandai mengarang acewah pandai dah menipu agaknya ni. Haha gelak kit. Ok dah, Hello December! Dengan ini aku mengesahkan bahawa aku adalah pelajar lepasan sekolah, lepasan spm dan lepasan dari segala bebanan contohnya macam bebanan bangun pagi bebanan buat homework, bebanan dengar cikgu berleter. Im freedom!! Rasa mcm hm fresh betul bangun lewat pagi-pagi *eventho thats not a good habit. he he* Siapa ckp tak risau pasal result SPM? Risau tetap risau. kadang-kadang terbawak2 masuk mimpi. Bangun pagi-pagi rasa cam air mata baik punya menitik. Mimpi dapat result teruk kateko. Still single cam dulu ha ha bukan tak laku ok cuma malas la nk fikir pasal cinta. Penat dah haih. Cukup la yg dulu jadikan pengalaman untuk terus maju ke hadapan. Bukan tak pernah jatuh. Pernah. Banyak kali. Tapi yg tu la kena jadikan pembakar semangat kita untuk terus bergerak ke hadapan. Jangan toleh belakang dh. Tu la apa yg abg Hafiz pesan dekat aku bila aku ngadu dekat dia bila aku tgh down. 

And, skrg dalam process mencari kerja. Part time job. Penat gak jadi penganggur kehormat kat rumah, Dok rumah goyang kaki, makan, tido. Ulang lagi esok tu. Pastu ulang lagi. Dan lagi, Memang naik lomak lah badan eden gini. So, decide dgn bff (as & syera) nk cari kerja. Duit pun semakin hari semakin nipis tak tebal-tebal. Malam-malam bosan gila taktau nk buat apa. Serious talk sebelum habis spm macam-macam dah list nk buat. Habis ja spm, amekau semua aku malas nk buat, keja nak tido awal ja malam malam. Bangun pagi check phone mandi makan tgok tv makan lagi tv lagi mandi makan malam tv lagi tido terus. Cukup aktiviti untuk 1 hari. Memang aktiviti yang sangat tak proaktif. 

Ok cukup la untuk post malam ni. Rasa cam aku dah tulis 1 novel dah punya idea keluar punya sikit tu pun penat squeeze otak dah, Wait for my next post that probably will be updated in next year. Hahahahaha pemalas kateko nak menaip. Ok bye. nah muah sikit. hahaha :*





Bounjour
Assalamualaikum people out there. Ternyata aku kurang pandai nak bermadah bicara tetapi cukup sekadar penulisanku untuk memuaskan rasa hati.
Dasboard | +Follow

Tagboard
Put your shoutbox here.
Width: 222 | Height: 170

Credits
Basecode by : Amandos | Hearts
Background by : Mrs.Goo
Edited by : Hanis
Best view in Google Chrome.